Alle deelnemers

Totaal opgehaald tot nu toe: € 1.764,60

HV

Henk van Schie

Ik zwem graag voor de muziektent in...

Doel: € 500

Opgehaald: € 571

€ 571
AS

Anna Sofia

Ik ga zwemmen voor de Bende, zodat ...

Doel: € 50

Opgehaald: € 318

€ 318
RO

Roos ouwersloot

Ik ga zwemmen voor de bende voor ee...

Doel: € 200

Opgehaald: € 275

€ 275
BO

Bodie

Ik ondersteun graag op deze manier ...

Doel: € 500

Opgehaald: € 175

€ 175
EL

Elouan

Ik wil graag geld ophalen voor bijv...

Doel: € 100.000.000

Opgehaald: € 137

€ 137
SH

Sam Hendriks

Het kost veel geld om een musical n...

Doel: € 50

Opgehaald: € 65

€ 65
LE

Lenna

Ik doe mee zodat de bende kan blijv...

Doel: € 20

Opgehaald: € 98

€ 98
MD

Marleen de Regt

Ik ga zwemmen voor Novo Stars om ge...

Doel: € 150

Opgehaald: € 71

€ 71
BO

Bas Oostwouder

Die zwemvereniging is echt spettere...

Doel: € 100

Opgehaald: € 40

€ 40
OD

Ollie de Geus

Ik zwem voor Eigenwijs omdat ze het...

Doel: € 83

Opgehaald: € 14

€ 14
J

Juliƫtte

Ik ga zwemmen om mee te sparen voor...

Doel: € 67

Opgehaald: € 0

€ 0
MD

Marleen de Regt

Ik zwem mee om geld op te halen voo...

Doel: € 150

Opgehaald: € 0

€ 0
MD

Marleen de Regt

Ik zwem voor de Bende om geld op te...

Doel: € 100

Opgehaald: € 0

€ 0
MB

Marco Bruijnes

De muziektent op het Reghthuysplein...

Doel: € 200

Opgehaald: € 0

€ 0